För de regnar här i Götet idag!

I söndags var det sol, igår snöade det och idag öser det ner regn! Fiiii fan, vart är soooolen?
Petra står nu och kastar flaskor i golvet för fullt! Idag har vi fått övat flairteknik och de är fan skitkul när man lyckas ;) Sen har vi fått "blanda drinkar" och övat mer på olika freepouring tekniker. Sen skrev vi ju prov idag också, jag tyckte att det kändes okej, Petra fick alla rätt och Sandra och jag vet inte resultatet än. Men de gick nog bra :)
Ska plugga massa idag med bl.a. min massmedia som jag inte kommer någon vart med :( och sen nya drinkar plus massa spritkunskap typ.


Bara massa regn :(


Petra chillar


Vill inte läsa hundratrettioelvatusenfemtio sidor :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0