Drinkprov, flair och andra saker




Ska börja med att Petra faktiskt inte är den enda pluggisen här! För jag och Sandra fick nämligen också alla rätt på proven vi haft :D Grymma vi är! Imorrn har vi drinkprov på 8 drinkar. Bl.a. drinken God father och God mother. De ska nog gå bra tror jag allt! På fredag har vi prov på Vodka, jäsning och nånting till, och drinkar såklart.

Har fått ganska bra kontakt med vissa i gruppen :) Känns bra de! Sen så är vi också grymma på flair nu ;) tycker i alla fall jag! Daniel vår lärare hade nog en bättre dag idag, igår var han självaste djävulen. Idag skratta han lite åt Dan-Axel, helt plötsligt när han stod och försökte lära oss nya saker så säger han "Nu står du och tittar på mig som om jag vore en idiot", så de va ju positivt att han var lite road. Han bad oss att le också. " JAG VILL HA EN BLACK RUSSIAN MED ETT LEENDE! NI MÅSTE LE HELA TIDEN DÅ NI GÖR DEN!" Så skriker han till oss när vi står i baren. Har lärt oss att hälla upp på massa olika sätt nu också, längtar lite tills vi får lära oss "helikoptergreppet" såg svårt men snittsigt ut ;) hehe!

Vi har en del skumma i gruppen också, t.ex. två tjejer som hade hoppat av kos-kursen efter en dag! Vägra ge kursen en chans! Sen har vi en annan som kommer försent mycket och är anmält efter, ursäkta! Men seriöst äsch nej jag pallar inte förklara. Scarry ögon har hon i alla fall.
Sen norrlänningen som försökt flyttat till götet (tror han lyckades), han är lite skum och kommer alltid en kvart tidigare än va han behöver, han sitter också och knäpper sönder fingrarna och stampar i marken när han inte kommer på vad han ska skriva på proven. Men lite skön är han bara för att han är så speciell.

Ska försöka fota lite imorrn, men vi får ju inte ha mobilen med på lektionen :O men jag kan ju fota lite på lunchen och tvinga Petra kasta flaskor eller nåt.

Nu är det pluggdags! Ska läsa 40 sidor Massmedia och lära in drinkarna, så att Julian och Daniel blir stolta över oss.

Puss hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0