Alla hjärtans dag



Jag deppar inte helt bara för att det är alla hjärtans dag, för jag, Sandra och Petra har gjort de bästa av situationen. Vi har nämligen bokat bord på El Corazon och sen ska vi gå på bio :D Vi kan nämligen också ha det mysigt även fast vi inte har några killar i näreheten. Så så mysigt ska vi ha de ♥

Idag kom jag på varför alla killar också gillar att dansa till Beyonce's "Single Ladies" när man är ute och dansar. Det är nämligen så att under delen då hon sjunger ".. All the single ladies, Now put your hands up..." Då sträcker ju alla singeltjejer upp händerna och det är då alla killar ser vart alla singeltjejer är ;) pefekt för dom ju! haha

Nu ska jag plugga in Mojito så att den sitter perfekt ;)
Puss hej ♥


Kommentarer
Postat av: Bitte

Mojito gillar jag!

2011-02-14 @ 22:08:56
Postat av: Denise

Jasså du ;) då får vi väl se till å göra de åt dig då :D tur att vi gillar de med då :)

2011-02-14 @ 23:52:54
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0