För mycket just nu!

Det händer lite för mycket nytt just nu, jag hänger inte riktigt med. På måndag äger jag inte bara en lägenhet, jag kommer få hem 2 nya räkningar också. Kommer nog kännas en hel del till en början. Jag har nu sett över min ekonomi lite framöver, hur januari till exempel kommer att se ut. Den kommer att vara lika förjävlig som den va i år!
En glad nyhet idag var att jag kom in på kursen jag vill läsa! Hoppas den blir kul!
Under veckan som gått har Giesela hunnit fylla 16 år, jag har jobbat åt Linda, umgåtts med Annso som är hemma med alla :) och fått reda på skolan som sagt. På söndag ska vi packa de lilla vi har här hemma!



Issan var jätteduktig och tog hål i öronen idag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0