vissa får ledigt andra får jobba

Fredag idag och de flesta går nog hem snart, men inte jag. Jag går till jobbet vid fyra och kör ett fyratimmarspass istället. Just nu håller jag på att bakar till Andreas och Carros kräftskiva till imorrn. Vi ska ta med oss två kladdkakor som är så sjukt goda! Helgen är ju ingen jätterolig helg med tanke på allt jobb. De enda man går och tänker är på pengarna man får sen. Skulle nästan vilja säga att det var värt det men att gå upp 5 varannan lördag är inte roligt inte. Som tur är ska vi inte bara jobba Petra och jag utan vi ska även på kräftskivan som jag nämde och sen ska vi träffa två riktigt goa brudar som jag har saknat jättemycket! Så i alla fall på söndag kanske lördag med så ska vi träffa dom :) ♥


Kommentarer
Postat av: A

Den kladdkakan var SÅ GOD kommer jag ihåg... :D

2011-08-12 @ 14:43:14
URL: http://petits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0