Helgen

Den här helgen vart mycket bättre än vad jag trodde att den skulle bli :) har verkligen haft många trevliga moments! Ibland tror man att våra korkade tider på jobbet ska förstöra allt. Men eftersom att allt roligt lockade så jäkla mycket så kunde helgen bara ha varit bra nu i efterhand ändå.
Efter de 11 timmarna på jobbet i lördags hade vår kära bror och hans Carro en kräftskiva med släkten. Supermysigt!
På söndagen efter jobbet träffade Petra och jag Sara och Amelie som vi träffade på Rhodos, deras kompis Pania var med också :) Traskade runt på staden, tog varsitt glas vin och bara mööööös! Pratade ut om allt som hänt på Rhodos.
Den här veckan blir också väldigt rolig tror jag! Idag så ska vi tillbringa kvällen med Linda, imorrn blir det middag med "Middagsgruppen", på onsdag efter ridning är det avskedsutgång för Ellen. På torsdagen får jag nog ta de lugnt på kvällen. På fredag är det oktoberfest med mamma och pappa på mässan. På lördag är det Kick-off med jobbet och på söndag drar Petra och jag till Jönköping! mer om de senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0