Philip Morris Open


Måste först innan jag berättar om PM open hur personalfesten var. Den var riktigt bra! Alla var glada och det blev mycket dans, från vanlig dans till mer intim dans för vissa. Mycket trevligt hade vi i alla fall ;)

Åkte ju ner till Jönköping i söndags för att hjälpa till lite där efter att ha blivit förfrågad av coops partyprisse... En fest för massa krögare. Låter säkert sämre än vad de va kan jag lova!
Kom nerpå eftermiddagen och då var de fördrink med lite tal osv. därefter en trerättersmiddag med uppträdande. Under middagen blev jag och Petra presenterade för flera personer bl.a. vdn och kökschefen på café opera. Riktigt trevliga personer! Festen där efter är ett minne blott då jag kom i säng ganska tidigt. Inget mer att tillägga där. Kul hade vi i alla fall och det var ju huvudsaken!
Dagen efter så fick vi en arbetsuppgift och det var att köra krögare mellan hål 4 och 5 i en golfbil. Inte helt fel! Så de gjorde vi hela dagen så vi hann ju prata med en hel del personer.
På kvällen var det fördrink återigen och massa skålar och sen middag igen! Åt den middagen tillsammans med årets vinnare. Mycket trevligt :) Sen uppträdde och Linda Bengtzing. Då var alla som tokigast och säkert fullast. Petra mådde inge bra så hon gick och la sig efter middagen. Själv stannade jag upp en liten stund. Kom in där dansgolvet var efter en drink och då insåg jag rätt snabbt att jag kankse ska gå och lägga mig jag med. Kände inte att jag passade in där riktigt. 40-åringar kan släppa loss dom med!
Dagen efter så hade vi samma arbetsuppgift och sen efter det så åkte vi hem :) Så sjukt att komma hem efter dessa tokigheter man upplevt. Men det bästa med att komma hem var nog att ha jobberbjudande med sig ;)
Petra och jag i golfbilen!
Golfbanan var riktigt fin!
Teglets golfbil, hans uppgift var att åka runt å dela ut shottar..
Dricker lite skumpa ur pokalen!
Galna krögare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0