Våååår!

Långhelgens första dag nästan slut... Idag har vi bara shoppat och myst med tjejerna, ätit gott och pratat! Har köpt en hel del presenter till folk, lyckades beta av 3 pers från listan tror jag. Bara 4 kvar typ... Var så himla härligt väder idag, vi gick en massa i vårsolen och schteeeekte!
Köpte en god gourmetmiddag som mamma jag och petra mumsade på! Och nu sitter vi och pratar strunt med Sandra :)
Mådde så jäkla dåligt efter att jag vart och knäckt igår, mådde dåligt ända fram till imorse. Det tog hårt på mig att peta på allt ont som finns på ryggen. Ska ju dit igen på tisdag, får väl se hur jag mår när jag ska sitta en dag i kassan sen... Längtar inte!
Imorrn ska vi tatuera oss :D hoppas allt blir snyggt bara. Ska lägga upp allt så fort som möjligt när vi är klara :)

♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0