För vi har kul på jobbet!

Onsdagen blev lite annorlunda än vad vanliga onsdagar brukar vara! Efter ridningen åkte nämligen Petra och jag till jobbet och jobbade lite natt, till 4. Superroligt, så skönt med en tom butik ^^. Halv 5 var vi hemma imorse och halv 10 gick vi upp för att jag skulle gå och knäcka lite. Vilket jag också är tvungen att göra nästa vecka med, men! det var inte så hemskt obehagligt, är glad att han inte bara knäckte som fan som hon som knäckte mig sist gjorde. Så nu är jag inte är lika rädd för att knäcka :) Bra intiativ av syrran att tvinga dit mig! Fick många förklaringar på varför jag har så ont.

Nu sitter Petra och jag och äter brunch. Sen så tror jag vi ska ta en promenix och sen så är det jobbdags!
Imorrn blir det långhelg och vi ska ut på stan och shoppa massa presenter! och kläder till mig såklart :D Och detta ska vi göra med finaste Elin och Sandra! Och sen på lördag ska vi få en födelsedagsmiddag av Victor och Micke och på dagen ska vi också tattuera oss Sandra, Petra och jag! Söndagen kommer att tillbringas i Nacka Forum med Emelie som är på bättringsvägen efter sin körtelfeber! Ska bli mycket roligt att se hennes glada ansikte igen :)

Sommarens planer är ju lite ändrade, men vi har löst det på bästa sätt och den kommer bli grym ändå!




Linda tappa en tacosås och fick tooooorka!


Petra ville hjälpa till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0