Lite gästbloggning!

Det är ju ändå snart dags för mig att ta över bloggen lite känner jag, då vi snart åker till Rhodos!! Typ 11 dagar kvar eller ngt?? Asnajs!

Men idag tänkte jag väl kanske skriva lite vad vi gjort, som Denise alltid börjar med och sen lägga upp lite bilder! Eller nåt..

Iaf så har vi börjat dagen med att Denise har fått jobba på mysiga cafét på Odenplan och jag tog mig en sväng hem till Alex som nyss kommit hem från härliga Thailand! Hon var brun.. Men det är jag snart med! HAHAHA
Såå Alex och jag tog en lite sväng på stan, åt lite lunch och myste och sedan gick vi vidare och mötte upp Denise som slutade jobba. Sedan blev de stallet och jag hade lille farbror Zoran, som för övrigt va riktigt duktig! Och Denise hade Gaspers!

O här får ni se lite bilder från innan middagen igår då vår kära storasyster fyllde år! Denise kommer säkert berätta mer om de sen. Men men.


Sexi mamasitas! Redo för födelsedagsmiddag! Snart Rhodos!


Haaare naajs! / Petriiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0