Lediiiiig!

Äntligen är man ledig!!!! Så skönt men fan va trött jag är... Men man får tagga till ändå ;) Hoppas på en trevlig kväll faktiskt.
Idag blev jag riktigt avundsjuk och lite småsur på jobbet. Sitter och ser massa tjejer som går med shorts och köper myspys och liksom är våriga. Själv satt jag med dubbla byxor på jobbet för att det inte går att vara tunnare klädd för att det är för kallt i butiken.... :/ Varmare ute än inne, inge bra grejer de.
Så imorrn ska jag minsann gå runt i shorts och glassa! Det är jag värd.

Idag busa vi på jobbet :D skulle gärna vilja se folks miner, men de får jag inte :( Får nöja mig med att höra hur glada dom blev istället :) hihi! Lägger upp bilder imorrn på allt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0