hemma

Så var denna helg över då :) och den har varit riktigt trevlig tycker jag! Bilresan ner till Halmstad gick bra förutom den eviga dimman vid Vättern och bilresan hem gick också bra även fast vi bara fått 4 timmars sömn plus att de spöregna stort sätt hela resan och så lite dimma på de. Men de gick ju bra som tur var :)
Fick lära känna många nya trevliga människor och så fick vi se vad Halmstad gick för under "vintertid". Blev ju dock nersupen första kvällen så den slutade ju ganska olyckligt... men igår hade vi riktigt kul :) en sak jag kommer stå över ett bra tag nu är vin, jag har shottat vin (de gick ju fortare så enligt Halmstadsborna), druckit det konstant nu två kvällar känns de som. Det var nästan galet gott med en söt/sur drink igårkväll! Den njöt jag av!

Lägger ut de bilder jag har imorrn :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0