Gick upp 05.15 i onödan...

Klockan är 05.30 och det är jätteljust ute! :D blev så glad när jag steg upp och såg att det inte är kolsvart ute, kännde typ för första gången att det faktiskt va okej att gå till jobbet så här tidigt. Så får vi ett sms Petra och jag där det står att vi inte ska komma än...Nähä? vad är det nu då tänkte vi? Nej då har ena bagaren som dessutom är ledig tagit med sig nyckeln hem, och hon bor i Uppsala!!!!! tydligen... så nu sitter jag här och tänker faktiskt lägga mig i sängen ingen, kanske sova litegranna och så åker vi när Linda ringer sen :)

Imorrn är det sista dagen på den här jobbveckan och det ska faktiskt bli rikitigt skönt med en helt ledig dag! Ska planera och prata lite med Emelie förhoppningsvis, kanske grilla och ta det lugnt :) 

God natt/God morgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0