Firar påsken på jobbet

Den här veckan är så hektiskt! Tillbringar mest tid på jobbet just nu, i alla fall Petra som börjat 6 nästan varje morgon. Idag ska hon dessutom köra mördarpasset 6-20.15, är väldigt tacksam över att jag slipper det! Själv kör jag 12-20. Men nu är det bara 4 jobbtillfällen kvar innan vi får ledigt några dagar från coop :)

På söndag är det bara 2 hela veckor kvar innan vi åker! Känns riktigt gött! Men är lite orolig inför flygresan eftersom att vi ska mellanlanda och byta plan 2 gånger :S men jag hoppas de ska gå bra ändå :)

Nästa vecka händer de lite saker, bland annat så fyller många år! Annso och Elin M på tisdag och Elin på torsdag! Henne ska vi fira på lördagen med massa skoj :) På Fredagen tar Jenny H studenten så då ska vi till hennes mottagning och gratulera henne :) 
 
Det är så kul på jobbet just nu för de händer saker varje dag, lite drama så där ;) heheheh! Det blir så mycket roligare att jobba när de händer saker :) Men jag säger inget!


Visst får man lite vårkänslor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0