Tantvarning eller vad?

Prata nyss med Alex om att jag måste få komma till hennes lägenhet snarast! Så bad jag henne skaffa en espressomaskin och då sa snurpan att hon faktiskt hade tänkt på mig och fixat en kaffekokare :D aaaw är inte de sött?
Petra sitter och visar massa bakverk man kan baka nu när vi blir sjukskrivna, låter som vi är gamla tanter när jag använder mig av de ordet.. I alla fall visade hon en bananbakelse :S kan man ens baka med banan? blää, banan är gott till mycket men inte å baka med.

Kan inte klockan bli 18 så jag får rida istället för att sitta och ha tråkigt. Är lite glad att jag har något att göra nu men va fan ska jag göra i 3 veckor utan hästarna? Kommer nog vara där ändå och ta del av Kristians kloka ord när han har lektion ;) nyttigt å titta också!

Snart kommer en hemlig person hit, säger inte vem och varför :)

Puss hej ♥


Till hästisarna snaaart :) De här är Manneh som fick va modell åt mig när jag hade fotoläxa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0