Och så var den helgen över..

Vilken helg! Sitter och har tråkigt, men de är kanske inte så ovanligt, Petra kommer hem om 5 minuter kanske och min mage skriker efter middag! Måste ju vänta på henne :)
Som ni vet var jag barnvakt igår till Blidénbarnen :) hade riktigt kul med Issan som hade en hel del överskottsenergi. Mutade henne lite så vi kunde åka förbi Nacka Forum efter att vi droppat av Mackan på hockeyträningen ;) Hon föll direkt för lockbetet! Giesela blev överlycklig när jag sa att vi skulle komma lite senare och Charlie var hos sin kompis. Perfekt! :D 

Issan berättade om sin kärlek William för oss, så söt :D
"William, hon är en jordgubbe. Och jag ska gifta mig med henne, men jag, jag är ett hallon. Och nu går inte William på dagis, hon går i skolan. Och jag, jag är en jordgubbe nu! Och hon är 6 och jag är 5."

Idag har jag bara jobbat och sen inget, imorrn blir de prat med Baben! Typ en dag kvar nu ju :O

Puss hej ♥

David skickar youtube-klipp till mig.. Shaaa, lite underhållande i alla fall... Stackarn.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0