Nails

Har precis målat naglarna :) Kan ju inte ha fula naglar nu när håret ser bra ut ;) Bild på håret får ni se imorrn :D Kanske en liten förändring men en stor förändring för mig.
Imorrn ska vi till Odenplan, ska först luncha med Elin sen ska Petra och jag till Saltis och vara barnvakt en stund medans Annso gör annat. På fredag kanske vi ska följa med Carro till en hästis och kolla lite, de blir kul de :)
Kollar på idol nu och många suger veeeeeerkligen! Blää!

Åh idag såg Petra, jag och Micke Grown ups också! Den var jättebra :) se den ;)


Mitt fula finger med en snygg nagel! Eller?


Kommentarer
Postat av: A

Är det sån där grafittimålning? :)

2010-09-23 @ 07:05:22
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

riktigt snygg nagel tycker jag:) borde ta och testa på det där grafittilacket :p

2010-10-04 @ 01:04:04
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0