My love


Är inte hästar bara för underbara? ♥

Jag älskar verkligen att vara i stallet. Det är verkligen en plats jag kan vara mig själv på, släppa all stress och annat som är i min omvärld. Passade på att gosa med Ewing som står brevid Presto som både Petra och jag red igår. Petra red också Ägrim i vår vanliga grupp och gud va vi skratta åt det :D Alla intygade att Kristian måste ha något emot henne eftersom att han satte henne på Mr. K (en annan icke smidig häst) veckan innan ^^, Ägrim är en av våra största hästar på Ågesta och väldigt klumpig just därför var det kul :)
Jag fick då Presto som är en ponny :D Sista lektionen på 3 veckor gick bra i alla fall vilket kändes kanon :)

Puss ♥


Jag och Presto


Jag på Presto, Petra på Ägrim & Elin på Alaska (också en ponny)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0