Latar mig för det förtjänar jag!

Är baksugen! Jag tror man kommer in i sånna perioder ibland. Det gör i alla fall jag. Dock vill jag inte gå upp i vikt så jag får väl baka och sen ge bort allt sött å gott och provsmaka lite granna bara.
Medans Petra sliter på jobbet fram till 15 så sitter jag hemma och njuter av min lediga dag! Är dock inte så glad över att jag ska sitta och bli myggbiten i stallet till halv elva ikväll. Men jag överlever nog det, är ju inte ensam i alla fall :)

Puuuuuusss ♥

Lekte med världens sötaste valp igår förresten :D Lilla Nellie som är Sandras hund, massa kärlek till den! ♥


Kommentarer
Postat av: A

HAHA, tolkade baksugen som annat... ;)

2010-09-08 @ 19:44:02
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0