I look up to the sky

Jahapp nu ska jag berätta för er vilket jag alltid gör när jag skriver här, nämligen vad jag har gjort idag! Och igår kanske... Igår luncha jag med brudarna och prata framtid och hade väldigt trevligt :) älskar verkligen er! Ni får mina dagar att gå runt ♥
Sen på kvällen var det ju derby på tvn, de fick man ju inte missa. Sandra kom hit med puttinuttihunden som vi gossa med :) Självklart kollade vi på matchen också. Och AIK krossade DIF ganska rejält. Det gillar vi!

Idag har Petra och jag träffat Micke och spelat Jeopardy! Wiihoo vilken rolig sysselsättning vi har haft, iofs var det typ sjukt kul för Petra var sämst. Jag ställde frågan "En på internet vanlig förkortning som betyder ungerfär "i verkliga livet""
Vi vanliga människor hade svarat "Vad är IRL?" men Petra skrek ut fort som fan "Vad är www?" Jag vet inte om hon tänkte eller om hon bara slängde ur sig svaret. Men hon såg ganska förvånad ut när frågan gick över till Micke och han svarade rätt. Sen har Petra gett mig och Micke ledtrådar, vilket alltid har varit till en låt, så hon har suttit och försökt nynnat vilket inte gick så bra då hon bara skratta åt sig själv.. Kul har vi haft i alla fall :)
Nu på kvällen har vi varit i stallet oh pratat med tjejerna och Krille :) Så nu är vi hemma och nu blir det promenad!

Puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0