G L A D

Är mycket gladare och piggare + fräschare idag! haha ;D
Eftersom Petra och jag fortfarande måste röra oss i slowmotion så kan vi inte hitta på något jättekul idag, men vi ska ändå få komma utanför huset, vilket känns bättre än att sitta framför TVn hela dagen :) Måste dessutom ner till posten och väga skor så jag kan skicka iväg det jag ska sälja till mina köpare!
Igår kom det underbara vänner hem till oss :) Sibell, Sandra och Elin var och tittade in. Tänk att 3 söta ansikten kan göra ens dag fulländad :) Sandra kommer även och tittar in idag med :) Myspys!

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Släng upp bilderna nu! Är jätte nyfiken på förändringen! Hoppas allt är bra med mina favvotvillingar o att ni är på bättringsväg, saknar er på jobbet =)

2010-09-18 @ 13:10:08
URL: http://malinkolborn.blogg.se/
Postat av: Elin

Wiiie jag kommer med mitt söta ansikte i nästa vecka också :D



Ja fotboll är verkligen ett måste hihi :)

2010-09-18 @ 23:45:54
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0