Fucking shit! Fattar du vad det betyder?!



God dagens! Sista dagen är avklarad som fruktansvarig! Woop woop! Känns ganska bra att jag slipper gå upp tidigt igen :) men de bästa va nog att cheferna var nöjda med mitt arbete :)
Så vad har hänt sen sist jag skrev då? Jo jag red ju i onsdags och då red jag Asprilla och sen red jag igår. Och då red jag Golden :) Sen innan ridningen var jag, Micke, Lucas och Petra på bio och såg Kommissarie Späck. Speciell film, hade nog lite för höga förväntningar. Men sen nu i morse när Petra och jag citerade allt kul i filmen vid frukosten på jobbet höll vi på att dö av skratt. Fan grina, Dennis tyckte inte vi va kloka. Fast de gör han aldrig.

Idag vet jag inte vad som händer, vi får la se. Ska ju jobba imorrn med. Fast då börjar jag 10, lite bättre än 7 i alla fall. Imorrn ska vi fira Alex också så de ska bli kul :) Utgång blir de!

Ska hämta Petra om 20 minuter, så puss puss! ♥


Kul i bilen påväg till bion!


Luci körde




Golden och jag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0