För igår hade vi riktigt kul!

Sådär ja! Nu är jag tillbaka och ska berätta om allt kul som hände igår. Ska försöka göra det kortfattat :)

Började jobba 10.00, satt för det mesta och sov i kassan. Fick också se ett antal butt cracks :S förstår inte varför män inte kan dra upp sina byxor/kalsonger så man slipper se deras håriga rövar. Och på tal om kalsonger så hade Niklas Wahlgren sina högt upp, syntes gjorde han med sin håriga haka och schteeekiga solbrillor som han försökte dölja sin baksmälla med. Han lyckades inte så bra eftersom att han handlade 3 påsar naturgodis, 1 påse godis och ett popcornpaket.

Fick sluta tidigare och drog därmed iväg till partyt som Alex stod för! Thai-mat och chaampaange bjöds de på! Sedan drack vi oss fulla och drog ut och gjorde Stockholm osäkert :) Fan va kul de va att gå ut! De pengarna jag slösade igår var så värda! Så värda!

Var först på Lobby och köpte shot, sjöng, dansade och så helt plötsligt fick Jonas Hellman bli "the one" i greaselåten "Your the one that I want". Kungar i baren var vi också och kände oss som kvinnor med! Träffade på en Rhodosraggare från förra året. David Lövgren! Träffade även på han på tunnelbanestationen på väg hem då han satt på marken och visste inte vart han skulle. Lyckad kväll antar jag ;)

Efter Lobby drog vi till ett ställe vid namn Le Bon Palais, 27 årsgräns och vi kom in! Tack vare Elins snygga vän David :) dock var inte stället fullt med den yngre generationen utan mer av gråhåriga män och dansande kvinnor, lite som filmen Heartbreak Hotel. Men inte grät vi för de :D nya upplevelser är alltid roligt, men vi gick ganska fort ändå. Snyggast på klubben var vi i alla fall enligt en man som kom fram till mig och frågade "Varför ska de snyggaste brudarna här gå redan nu?". Jag skulle svarat att han lika gärna kunde vart min pappa. Men istället svara jag trevligt att vi helt enkelt var tvungna att gå.

Och så var denna underbara afton över :)

Puss ♥




Hela gänget!


Födelsedagsbarnet


En lycklig å en bitter, eller?


Näe tänkte väl de ;)




Så jävla goooooott!


Petra och Mr. Åmål


Jag och David

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0