Duktig och inte duktig

Idag har jag varit både duktig och inte duktig!
Jag har jobbat en stund, vilket var jobbigt, kändes inte helt ok än :/ Men de funka i alla fall. Sen har jag sökt kurser och program och funderat över hur min framtid ska se ut och går det som jag vill så har jag bestämt mig :) Men vi får väl se om Göteborg vill ha mig eller inte.
Sen har jag lagat mat och slösat pengar och betalt tillbaka (ska i alla fall göra det snart).
Jag har nämligen köpt Hunterstövlar ;) Mihaaawma! Måste ju ha stövlar om man ska plocka svamp! Vilket jag också ska göra :D med Mami å Petri någon dag :) Petra ska köpa stövlar imorrn! Sen ska en vinterjacka köpas också, vi får väl se om de finns några...
Ska till stan imorrn som ni kanske förstår :) Jag, Sandra, Petra och Emelie och sen tänkte Alex luncha med oss också hoppas jag :)

Nu ska Petra och jag gå en promenad :)
Puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0