Alex 19 år!

Så var ännu en dag på jobbet avklarad! Snart blir det stallet :) ljuvligt! Imorrn får jag hjälp av Petra innan hon börjar jobba, tyckte jag lät som en jättebra idé för då kan jag göra klart massor innan frukosten :D wooo me likey!

Sitter och kollar på TV med Lucas, Micke och Petra :) väldigt trevligt! En annan sak jag kom på imorse är att det är bara 14 dagar kvar nu till min operation.. Tiden går fort.. Och idag fyller Alex år också! Hela 19 år :) Vi som har vart kompisar i 13 år nu! :O Fler lär det ju bli i alla fall :) Fina presenter får hon också :D

Puss hej ♥


Kommentarer
Postat av: A

Tänk så stora vi börjar bli...! <3

2010-09-01 @ 16:59:41
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0