8 dagar

Måndag idag och jag kan inte riktigt inse att om en vecka och en dag kommer jag att ligga på ett sjukhus :S
Tur att jag har så fullt upp med andra saker att jag inte tänker på det :) Igår t.ex. var jag å tränade på Friskis som jag verkligen inte har gjort på länge, men som jag kommer fortsätta med nu tills det är dags för beachen igen alltså till sommaren ^^,

Idag ska jag jobba deli, vilket var längesen :) ska bli kul och skönt å stå där bakom istället haha! Sen imorrn är jag ledig och då ska jag träna igen ;) jajamensan! Sen på kvällen ska jag också rida, vilket är ännu mer träning :D På onsdag är jag också ledig och ska ta det lugnt, planera lite kanske. Ridning på kvällen sen igen :) Torsdag jobbar jag lite granna sen är jag ledig från kl.12.00, fett sööööööööööööööönt! På fredag jobbar jag kväll men inte så farligt för de e ju delin då med :) på lördag ska jag sitta barnvakt hela dagen till gulleungarna och träna på morgonen får jag inte glömma :) söndag blir det jobb, sen är det nästan tisdag :o

Puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0