Bra söndag!

Rejäl utgång kan man väl säga att det blev igår! Var hemma vid 4 och då blev de frukost ^^
Vi startade med förkrök hemma hos Kölen och blev lagom lulliga där. Sedan drog vi vidare mot staden och till Medusa där vi skulle möta upp Malin som fyllde år :) Hade mycket trevligt där men vi drog vidare mot Wooken för att träffa Jimmy, men där kom vi inte in för dom skulle stänga. Men som tur var hade vi pratat med Patrik som var på Lobby, så då gick vi dit :) Och festade loss med han och massa andra! Träffade Johannes och Berglund bl.a. och så bjöd våran egna mumsgubbe Gurra oss på shots! Bartendern fick mitt nummer också.. vet inte varför riktigt.
Kul hade vi i alla fall :)
Idag har vi bara myyyyyyst och kollat på Armageddon, Remember the titans och nu Never back down. Elin kom och väckte mig och Petra kl.12.00. Hon plinga och banka och ringde så fint på oss tills jag kom och öppnade :D

Nu ska vi mysa vidare på vår härliga söndag!
Puss ♥




På Medusa


Kölens kompis och Petra




Vi vet allt hur man festar






Någon behövde visst dra upp byxan!


Elin, Christian och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0