Södertälje

Ja om jag ska kalla gårdagen lyckad eller ej vet jag inte. Men jag antar att den blev lyckad eftersom att jag, Elin och Petra hade riktigt kul!
Kvällen började för Petra och mig hemma hos Kölen. Där var vi i en halvtimme kanske och pratade strunt mest och hade det trevligt :) Sen kl.19:15 gick vår buss från alléplan. Kl.19:45 skulle vi möta Elin på T-centralen, kl.20:12 gick pendeln mot Södertälje. Väl på pendeln blev Petra kissnödig, så kissnödig att tårarna kom. Så vid Årstaberg fick vi hoppa av för att Petra kunde inte hålla sig. En halvtimme senare kom pendeln igen och vi hoppa på. 4 stationer senare grinar Petra igen för att hon är så kissnödig. Hon har ont. Så vi fick hoppa av i Flemmingsberg, och vänta ytterligare en halvtimme på nästa. Kl. 21:30 gick pendeln och nu var vi uppe i en tvåtimmars resa. Väl framme i Södertälje ska man hitta också. Till kyrkan, för brevid den låg klubben. Frågade efter vägen typ 20 ggr och sista gången vi fråga fick vi svaret "Ni borde väl se kyrkan härifrån?". "Gör man!" Skriker Petra och jag i kör. Vi såg ingen kyrka förns 50 meter framåt. Drygt en timma senare, tjugo minuter med pendeln och 40 minuters letande och en Petra på 14 cm klackar så gick de inte fort. Hur fan kan de ta 3 timmar att ta sig till en klubb i Södertälje???!!!

Väl på klubben hade vi det riktigt trevligt den lilla stunden vi var där. Hälsade på Jesper och Jocke. Vi dansade hade kul, kollade på killarna som dansa runt halvnakna på den lilla scenen. Elin blev biten av en strippa. Drack lite till. Och sen kom Jesper och skulle prata lite med oss. Då blåser jag upp kinderna och tar löpet. Efter mig har jag Petra och Elin och inte långt efter det var vi påväg . Inget illa menat mot Jesper. Det blev bara lite mycket ^^

Självklart blev det fyllekäk på vägen hem. French är så rätt på fyllan!
Snälla Philip hämtade Petra och mig i centralen vilket jag är mycket tacksam över. Hade aldrig kommit upp kl.06:00 imorse annars... Så min jobbdag har vart helt okej ^^ hahah, jag får skylla mig själv.

Puss hej ♥


I Flemmingsberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0