premiär på coop

JAG SKA UPP 5 IMORRN!!!!! KOMMER ATT DÖÖÖÖÖÖ :(

Idag har det vart en mycket bra dag bortsett från den förskräckliga migränen jag fick på jobbet idag :( fan låg typ över kassan och flämta efter luft och såg inget med ögonen. Måste sett galen ut. Jag hade blivit rädd om kassörskan hade stått å skakat och flämtat. Men de gick över när vi stängde i alla fall. Fan inga snygga väktare vid stängning :( Är lite besviken över de faktiskt. Har vart i stan och slösat lite pengar också :) Med Elin och Petra, me like!
Ska beställa klänningar snart :D miiiihaha!

Puss hej ♥

Kommentarer
Postat av: A

Ring mig om du har tråkigt! :-)

2010-10-27 @ 19:37:31
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0