Jävla höstväder

Är inte Helge Skoog bäst i Halv åtta oss mig? Sitter och kollar på det just nu med Sandra och vi tycker i alla fall att han är bäst ;D
På jobbet idag hände de inge speciellt. Det var i alla fall roligare idag än igår. Sen åkte jag hem och snacka en massa med Sandra i telefon, tillslut åkte jag hem till henne och gjorde henne sällskap tillsammans med galningen Nelly. Efter att hennes mamma kommit hem drog vi till mig, åt middag och nu sitter vi vid tvn. Ska hämta Petra vid 21.00.
Fyyyyy fan vilket jävla väder de är förresten! Hatar regn och kyla... Det är bara mysigt när det är varmt i huset, man sitter i soffan å myser och kollar film. Godis är ju ett plus ;) Eller bara en kopp te! Men chailatte vore ju väldigt gott. Ska övertala Petra att göra de till mig sen.

Juste ;) imorrn händer de roliga saker. Ska berätta de senare! Men inte idag...

Puss hej ♥


levande ljus är ju aldrig fel i höstmörkret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0