Happy!

Det gick fort, verkligen fort! Beställde ju nya iphonen i måndags, fick den igår ;) Så nu kör jag med nytt nummer å allt. Petra fick inte sin konstigt nog :S men jag kommer iofs för i alfabetisk ordning. Men inte illa med tanke på att Tomislav (försäljaren) sa att det kommer dröja 2-3 veckor. Så de gillar vi!
Får väl hoppas på att kläderna kommer idag också. Men de märker vi nog :) ska kolla de innan jag börjar jobba idag.

Är inne på min 8onde dag idag. Känns ändå helt okej med tanke på att jag inte haft så många lediga timmar på dagarna. Plus att jag börjar bli ruggigt förkyld! Får inte bli det nu :(

Ska fortsätta lägga in massa nummer tills jag börjar jobba snart...

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0