Fredag

Så var det nästan sista dagen på jobbet den här veckan. En kvar! Imorrn kl.8.00 startar den och fy faaaan vilken utgång de ska bli sen! Kommer bli grymt! Någon som vill hänga med?
Vill ha kläder och skor och allt! Jobbade faktiskt ganska duktigt i september även fast 2, nästan 3 veckor gick bort. Ska åka iväg till Haninge sen och byta en klänning, hoppas dom har den annars kommer jag att gå ut med en förstor klänning på mig imorrn. Får krympa den i tvätten om det går.
Prövade min nya jobboutfit igår! Byxorna var riktigt sköna! Tröjorna däremot, jaa jag vet inte men XL blir nog lite förstort på mig, de e som att gå runt i ett tält. Blir nog bra i slutändan ändå, kanske får en S tillslut :)  

Sandra kommer över ikväll och det blir en massa myspys. Tända ljus å bara gos!

Puss hej ♥


Vill se The Notebook, men någon har ju tagit den :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0