Personalfest!

Nyfikna på vad som hände i helgen? ;) Jag ska faktiskt ta och tala om det för er nu. Eftersom att jag både jobba i fredags och fick gå och lägga mig vid 22 så är inte den dagen mer värd att nämna. Lördagen däremot!
04.30 - jag gick upp och fixade mig så gott jag kunde.
06.00 - befann mig på jobbet
16.00 - fick sluta och gick hem för att fixa mig inför personalfesten! Woop Woop!
17.30 - var på jobbet igen fast den här gången för att festa.
17.45 - bussen gick mot Gåshaga för att äta skaldjursbufé!

Middagen var super precis som allt annat. Festade loss på bussen dit och festade loss efter middagen. Stämningen var ganska lugn tills Petra och jag satte på "Dansar i månens sken". Då jävlar blev det full fart på hela styrkan! Vid 22/23/00 kolla inte på klockan.. Så drog vi i alla fall vidare till Thomas Brolins nattklubb Undici. Där hade vi hyrt en del av övervåning och 3 helrör väntade där. Slurp sa det och så var det slut. 6 pers blev utkastade vilket är så sjukt kul :D

Efter ett rejält festande där så blev det efterfest hos Elin, en av våra bagare på jobbet. Dit tog vi en taxi och fan va jag hatar att se slutsumman. Buuhuu! Väl där blev de shotfiamedknuff. Och massa ostbågar och jag tror att jag aldrig tyckt att det vart så gott med de.
Fastnade med armbandet i strumpbyxan och lyckades dra sönder armbandet men inte strumpbyxan! Hur fan gick det till? Somna ganska fint där i soffan tills vi skulle gå hem. Det var nu allt de roliga hände kan man säga eller en av de roligaste sakerna i alla fall.
Andreas jogga hem med oss. Och sen kom vi till en liten backe som var en aning lerig. Andreas och jag kollade nyfiket på hur det skulle gå för Petra och de gick fort! Hon drutta på ändan och där stod Andreas och jag och skratta. Hon nästan grina, vi nästan dog. Vi gick sen efter det runt den lilla slänten och sen märkte jag att min DKNYväska var lerig. Den får alltid följa med ut för att Petra tycker det. Och det är alltid hon som kladdar ner den med någon sorts av skit. Andreas tyckte de va skitkul att min väska var lerig och att Petra var det med. Petra påstod sedan dagen efter att Andreas knuffat henne.

Väl hemma så försökta jag tvätta bort all skit från min väska och Petra försökte göra rent sin jacka. Då var klockan 5. Sen däcka vi båda nog ganska fint. Dagen efter däremot var inte lika kul. Mamma upptäckte att diskborsten var lerig och att kökshandduken var det med. Någon hade skitit ner sina trosor samt strumpbyxor, såg verkligen ut som bajs. De var lera överallt. Sen såg hon hur Petras jacka såg ut och nu måste den in på kemtvätt.
Jag och Petra vakna väl någon gång runt elva. Jag har nog aldrig haft en sån huvudvärk som jag hade då. Ville dö då kan man säga. Vid 15 åt vi frukost och sen skulle vi hem till Alice och fira henne.

Jag har massa bilder och ska lägga upp dom senare :)


Kommentarer
Postat av: petra

wööööö coop kan festa!

2010-11-22 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0