Lugn, ledig och skön torsdag

Än så länge har jag ganska mycket inplanerat.
- Den 1a december åker vi på kryssning, dock utan Elin, men det är inte hennes fel utan hennes jäkla lärares fel! Vem sätter ett seminarum så där helt plötsligt bara. Ge mig namn å adress så ska han/hon få en överraskning i sin brevlåda.
- Den 10e december åker Mami, Petra, jag och Emelie till London :) SHOOOOOOOOOOPPING! Fan vilka fina julklappar min släkt kommer att få.
Sen efter det är det ju typ julafton och sen nyår och så börjar 2011 helt plötsligt, är det bara jag som tycker att året gått väldigt fort? Tog inte vi studenten nyss liksom?
Nyår ska i alla fal bli något riktigt kul precis som förra året! Frågan är bara vad vi ska göra? ;) och ni som är vi vet vilka ni är ♥

Veckan är snart slut, så gott som i alla fall och på lördag är det personalfest. Idag ska jag rida igen :) hoppas jag får en rolig krabat, igår red jag fina Dandy :) Och på söndag ska jag göra en trerättersmiddag till la familia! :D

Sitter och äter en kanonlunch med Petra just nu, varma mackor och o'boy! gryyyymt gott! Och det känns ju lite bättre när en morotskaka står i ugnen och fyller köket med en god doft! MUMS!


Dandy ♥


Kommentarer
Postat av: elin

Petros heter skurken. men han är halvokej, han är grekgubbe från rhodos ;) nej men skitdåligt av dom faktiskt att lägga in det, plus två till bara sådär.



Jaaaaa planera nyår nu, TAGGA TAGGA TAGGA :D Oooh vad ska man ha på sig (a)

2010-11-18 @ 14:30:46
URL: http://elinha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0