Kryssning imorrn!

Onsdag imorrn vilket innebär jobb och framförallt kryssning! Ska bli riktigt kul! Har packat en hel del ikväll och målat naglarna och sen är det inte så mycket mer. Jobbar nämligen till fyra sen är det fort hem duscha och sen slänga sig iväg mot båten. Kanske äta något också..
Det ser ut som att Kissie ska med på båten, blir intressant. Sen självklart alla andra roliga raggare ;) + några andra idioter, säger inga namn! Sen ska Filipen och co med också, kommer bli så himla roligt :D

Idag har jag också jobbat och tagit hand om konstiga kunder som vanligt. Imorrn ska jag öppna -,- 07.50 börjar jag.... kommer att få va vaken 24 timmar en gång till! Precis som på personalfesten, men jag klara ju det så de här borde ju bli en baggis.
Fick också hälsa på världens sötaste hund! (bilden nedan) AAAAAAAAAAAAAAH jag höll på å dö när jag satt med henne i knät, sååå himla fin å fluffsig å mysig! ♥

Men nu ska jag sova ska upp tidigt imorrn :(
Natti natti ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0