Inte den bästa veckan kanske?

Mmmm... blev inte direkt nöjd med min beställning från nelly. Fick för det första inte klänningen jag helst av allt ville
ha. För de andra visades hela röven med den andra klänningen plus att de va en bomullsrosett till siden, vilket inte gick hem hos varken mig eller mamma. Nej tillbaka med skiten.
Sen har de väl hoppat upp andra saker som inte är så roliga... Men jag hoppas att veckan slutar bättre en va den börjat i alla fall :)
På torsdag blir det en lite sämre dag för mig också känner jag. Näe inge bra inge bra.
Träffade Emelie idag och panikshoppa lite :) det var mycket trevligt! Petra pierca sig igen också. Fort gick det.

Imorrn ska jag och Petra iväg till saltis och ha höstskoj med några av Blidénbarnen :) Troligtvis blir det bio!
Sen blir det hoppning på kvällen :D ska bli riktigt skoj! Fort ska de gå och höga hinder ska de va, så kul det är!

Puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0