Idioter finns det överallt

6e dagen på jobbet, och jag fick faktiskt beröm av en kund idag att jag var riktigt snabb ;) de gillar vi! Jag gör mitt bästa de kan ingen säga emot. Fick även en härlig överaskning imorse, en bild på ett föremål som inte är värt att nämna, personen i fråga fick i alla fall sig en rejäl utskällning av mig. Fy fan säger jag bara. Sandris slaggade över också :) Myspys!
Ikväll blir det antingen bio eller hyrfilm. Troligtvis hyrfilm för de fanns knappt platser kvar på bion.
På måndag ska jag försöka hitta mig något fint att ha på mig till på onsdag :) 4 dagar kvar till kryssningen nu! woop woop!

Bartenderkursen är också bokad! Längtar! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0