Glaaaad Heeeeest

Plockade kollo hela dagen igår, och jag kan lugnt säga att det är så mycket roligare att jobba när man har någon att prata med. Tiden går en aning fortare då. Men fan jag kommer aldrig lära mig den där butiken! De har liksom över 20 gångar.
Red igår också och det gick helt okej :) jag fick rida Dandy. Jag passade dessutom på att boka en igenridningstid också! Så jag ska rida idag med :) Hoppning på schemat! Men allt detta kul händer efter jobbet som börjar kl.16.00.
Och på tal om ännu mer jobb så kommer detta att bli min första hemska helg. Jag börjar nämligen kl.06.00 på lördag morgon. Och det kommer jag typ att göra nu varannan helg framöver.


Elins glada häst igår!


Kommentarer
Postat av: Isabelle Bodmark

Vi har också äver 20 gångar på jobbet, och inte har jag lärt mig dem ännu efter 1 år på coop.

2010-11-11 @ 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0