SVT

Pausen på pluggandet blev ju inte långt men om 28 dagar så är det över! Jag kommer vara ledig från och med då! Det kommer bli så jäkla skönt :) och jag är mycket glad över att jag har jobb sedan 3 år (blir de tror jag) tillbaka :) och i sommar kommer de pengarna att behövas! Rhodos den 20 juni i tre hela veckor! Älskar det :D jag kommer va brownie när jag kommer hem :) och nästan direkt efter det åker vi på en tur i Sverige :)

Jag har ju hittat en kläning till studenten nu men den är inte köpt!!!!!!!!!! :S måste hitta den i någon butik! Annars får jag panik... resten är ju färdigt så det är bara den där vita lilla klänningen kvar :(

Här kommer bilder ifrån SVT som vi gjorde ett besök på igår! Klicka


Vi fick gå in i bolibompa-studion, jakten på julia-studion, lillasportspegeln, och gå runt lite här och var :) helt okej men guiden trodde nog vi va dumma i huvudet efter att ellen och issa ställt sig och lekt apor framför en kamera ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0