24 maj

Wooo skoja inte vilken galen kväll de va igår! Troligtvis skolans bästa skiva faktiskt, om jag får säga det själv :) Min va förstås bättre men den här va också bra! Kul hade vi i alla fall där. Innan festen var jag med Elin, Bella, Emma och Notan (som va jättesnäll som lät oss få åka med han in) Bella fick åka hem rätt fort tyvärr, men vi andra körde på som faaen! Tycker verkligen synd om dom som hade Matte C nationella i morse. FY FAN! Jag, Elin och Petra kom i alla fall hem runt fyra. De va bara en ren jävla röta att jag vakna upp på bussen när den stod i centrum. Annars hade vi fått hoppa av i Brevik... Hade ju inte varit speciellt kul de nää.
Nu är det fan inte långt kvar! Bara 9 dagar och de lär ju gå ganska så fort ;)

Puss puss ♥




Mer bilder kommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0