Mycket som ska göras!

Vaknade upp utan klockan idag :) de va skönt! Idag har jag en lång dag framför mig, slutar skolan kanske sent det beror på sven ^^
Nu är i alla fall historian inskickad, och får jag inte VG på den så kommer jag sätta mig och grina framför Fredrik, å då menar jag storgrina! Hoppas han har betygsnack med oss idag i samhällen så man kan få pusta ut där med. Nu har jag filosofi kvar och halva texten. Filosofin ska jag börja med idag, å den måste vara klar innan fredag så att jag kan syssla med annat i helgen, t.ex. jobba, vilket jag också gör!

Igår fick jag blommor på jobbet :) det var lite kul! Dom ville ge mig lite cred för att jag jobbade ihop  nästa hela omsättningen själv en dag ;) Så det var kul å höra att jag gjort ett bra jobb!

Stallet ikväll :) jag skiter i vem jag får, det ska bara bli skönt att komma dit och slappna av lite, stressen i skolan är en pina!
Imorgon är det kaveln i skolan och då ska jag dit och sooola, hoppas de blir fint väder, jag agerar dessutom taxi till Petra :) Är i alla fall ledig ;) haha för min klass e för dåliga för kaveln, vi har varit med ett år och det var första, det är nog det enda misstaget min klass gjort ^^

17 dagar kvar till studenten!
32 dagar till Rhodos!

Nej nu ska jag kila iväg till skolan :)
Puss å hej!



Från kaveln i ettan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0