stress

Varför måste man jobba när det är fint väder ute? :( idag blir det min fjärde dag på raken och det känns :/ idag blir det till stängning dessutom vilket blir lite tröttsamt. Men det är inte bara jobbet som plågar mig, skolan är ett rent jävla helvete också! Historiahemtentan ska in på MÅNDAG och jag har inte skrivit ett skit på den! Sen så ger min engelskalärare mig en läxa till samma dag! Sen så har jag en filosofiuppsats till den 23 med men den borde jag nog bli klar med, om inte Anna min textlärare kommer med fler skitsaker!
 Kunde inte lärarna gett oss alla uppsatster och skit för en månad sen? UUUUUUUSCH!

Igår mös vi med film tillsammans med Sandra och i torsdags mös vi med film med Adam! Då såg vi Land of the lost och Paranormal activity. Land of the lost var skitrolig! haha :D skräckisen sög :) den va bara lite läskig..
Ikväll efter jag jobbat ska jag sitta och plugga väldigt länge sen ska jag åka till arlanda och hämta mami :) den jäveln har varit i kroatien och solat -,-

På söndag blir det massa plugg med Elin, hoppas vi kommer fram till något bra!

Puss hej ♥


Land of the lost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0