Snart är det över!



Sista veckan i skolan nu då! Fy fan va de kommer kännas att lämna min klass :/ Nu idag har jag tagit mig ett morgondopp! Mycket skönt ;) Sen vägrar jag gå på svenskan så jag kommer till historian istället, inte för att vi kommer göra ett skit idag i skolan men men, närvaron är viktig nu så man får studiebidraget ;)
Sen ska jag till frissan och få färg i håret, har knappt de längre känns de som :S Sen efter det ska vi som ska till Rhodos ha ett litet Rhodosmöte  :D Antingen så blir det idag eller imorrn men måste köpa studentpresent till några :o pengarna rinner som sand ur händerna :( men vad gör man inte för att allt ska bli bra i slutändan :)

Puss å hej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0