Ragga lite kanske?

Hej nu har jag jobbat klart och sitter och äter :) Fick ännu en jobbtid imorrn och en på söndag men de gör inget för pengar e bra å ha speciellt nu till sommaren! Jag ska ju göra en massa kul med mina flickor i sommar :)
Haha idag var de lite kul på jobbet, de va en kille som ville ha mitt nummer ;) då känner man sig lite smickrad. Men tyvärr var han inte riktigt min smak :( tråkigt, hade varit trevligt å träffa någon snygg. Hans kompis va lite taskig och börja skratta åt han :/ Men de känns så dumt å ge bort ens nummer när jag vet att jag inte skulle svara på hans sms eller något :P Men men roligt var det i alla fall :D

Nu ska jag försöka ta mig ner till macken och tanka skitbilen!

Puss ♥


Den här hunken ska jag kolla på ikväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0