M07's skiva!



Imorrn smäller det! M07's skiva och fy fan vad jag ska köra :D den som inte köpt biljett, seriöst ring mig ;) ni kommer missa något om ni inte kommer, jag fixar biljett till bra pris :)

Idag har jag och Elin letat efter våra kaptenshattar och vi hitta varsin som tur var :) så nu är min outfit fullbordad ;) och jag har nog också hittat min studentklänning nu :) Elin hjälpte mig att hitta en och jag tror den blir jättebra, bara den finns att köpa någonstans :O

Idag har vi också firat mami som fyller år! Grattis på dig mamsen :) ♥

Pusselipuss! ♥

Sätt nu glaset till din mun!
Tjofaderitan, lambo!
Och drick ur din fylle-, fyllehund!
Tjofaderitan, lambo!
Se hur dropparna i glaset
rinner ner i fylleaset.
Lambo hej, lambo hej,
tjofaderitan lambo!

Jag nu glaset druckit har!
Tjofaderitan lambo
Ej en droppe finnes kvar!
Tjofaderitan lambo.
Som bevis jag nu vill vända
glaset på dess "rätta" ända.
Lambo hej, lambo hej
tjofaderitan lambo.

Ja, han kunde konsten,
han var en äkta fylle-, fyllehund.
Så låt oss gå till nästa man
och se vad han förmår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0