M07, BH, Jobb!

Idag har jag fixat tillsammans med klassen vårat lakan till flaket! Fan va snyggt de blev ;) Idag har jag också varit och beställt bh till balen och studenten, fan vilket jobb de ska vara för att få tag i en bh :S får i alla fall den på tisdag, passande till balen som är på onsdag :) billig var den ju inte heller :/ 500 kr fattigare eller 1000 för jag la ut åt Petrisen. Sen for jag och Sandra och köpte lösögonfransar till balen också :) sen åkte jag till jobbet för dom behövde hjälp, så nu har jag jobbat lite och tjänat lite pengar ;)
Imorrn ska jag också jobba och så har jag semenarium på en bok jag inte läst, men de blir nog bra ändå :) Sen är jag ledig hela helgen! Det ska bli såååå skönt och känna att jag inte ska joooooobba!

Nu ska jag sätta mig vid tvn och lata mig som faaen!
Puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0