Lyxigt värre ;)

Sådär ja! Så va absolut sista uppgiften klar! Nu är jag friiiiiiii! Helgen har varit helt ok massa mys med gumsisarna å jobb. Två personer har denna helg kommenterat mitt namn :S det har faktiskt typ aldig hänt förut att två säger att jag inte har ett svenskt namn :O Nej de e från franskt typ men kommer ifrån grekland från början tror jag, men verkligen att båda stog och stirra på min namnskylt och rynka på näsan :O INTE OK!

Imorrn ja imorrn då gör lyxfruarna entré på Nype! Lyxigare kvinnor har ni nog aldrig skådat! ;) De blir bling och pärlor ;) hehe, hoppas de blir en grymt bra kväll imorrn!

Pussisar! ♥


Elins och mitt framtida liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0