Vill ha min mössa nu!

Solen skiner! och jag är glad även fast jag får hämta min mössa på måndag istället för idag, det roliga är att dom har kommit men vi får hämta ut dom veckan efter... JAG VILL HA MIN NU!!!!

Idag ska det inte göras så mycket :) endast detta:

• Gå till skolan
• Plugga
• Träna
• Ringa Carro
• Ringa Salong Betong

Anna min textlärare påminnde mig när jag gick mot parkeringen på skolan att imorrn ska vi till Zita och ha föreläsning.. Det är skittråkigt där och jag ser inte fram emot besöket jättemycket, däremot ser jag fram emot att få åka in till stan! Hoppas vi får äta lunch där, för då blir det våfflor! *MUMS* Ni kommer väl ihåg att det är våffeldagen imorrn och det bästa med dagen är att lönen kommer :)

Puss på er ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0