FN-rollspel

Heeej alla glada :)
Äntligen är FN-rollspelet slut! Har ju tillbringat de två senaste dagarna i Järfälla. Har varit roligt till och från måste jag säga. Jag och Alex skötte utskottet som handlade om klimat och vatten. Vi gjorde bra ifrån oss tycker jag :)

Men något jag måste påpeka var de gräsliga personerna där borta på landet :S fan Pakistanbruden som hon nu för alltid kommer att heta var så gräslig! Visst att hon kunde sin sak men när hon blev ägd så kunde hon äntligen hålla käft, UUUUUUUUUUSCH! Sen till den underbara delegaten från Turkiet,  han kunde absolut sin sak och så roligt han pratade! Tänk er Percy Nilegård fast smal å lika lång men blond! Och ljusare röst och ett mycket lugnare tempo! Gryyyyym människa! :D
Tyresös elever var i alla fall mycket duktiga! Fredrik talade om för oss att han var så där "fånigt" stolt över oss alla för de vi gjort :) Det gillar vi!

Bästa med att detta är över!
- Slipper vara på t-centralen kl.07.30 !
- Slipper höra den där Pakistanbruden..
- Slipper gå runt och vara utklädd till en kontorsnisse

Väl påväg hem idag så fick jag en jävla idiot på mig :S Han trodde jag var något slags ryggstöd av något slag! Han stod i alla fall och lutade sig mot mig :S å när jag gick fram ett steg så följde hans rygg med på min :O han låg ju fan typ på mig :S JÄVLA PUCKO säger jag bara. Ellen fick en gosig päls i ansiktet också. Att inte folk fattar att man inte vill ha något på sig...

Camilla fotade som en galning idag och därför snor jag några bilder från henne :)


Freppa va på g och fotade till skolans hemsida

Fikapaus! Bella, Niclas, Camilla och Issa

Elin och Bella som var delegater för Chile och Japan

Och den här bilden bjuder jag på ^^
Storbritannien, Japan och Indien langar posen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0