Trevlig dag på stan

Så nu är vi äntligen hemma efter en dag i stan och efter ett otrevligt besök på Salong Betong, mer om de kan ni läsa här!
I alla fall trevlig hade vi i stan jag, Emelie, Petra, Sandra och Elin :) Jag köpte mig ett par converse men hittade inget till på fredag men jag ska in imorrn igen och leta :) älskar att gå i stan när det är lite folk!
Igår på ridningen fick jag den vita lilla ponnyn Flingan, trodde det skulle bli en riktig fight men hon var taggad så de behövdes inte ;)
Ikväll blir det skojigt med flickorna! Och lika så på fredag ;) Haque en present väntar på dig ;D

Puss puss på er! ♥


Ben & Jerry glassen var inte den bästa men helt okej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0